ثبت درخواست

تعمیر یخچال در اوین - نمایندگی تعمیرات یخچال ساید

تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸ | دسته : تعمیرات

تعمیر یخچال در تهران - نمایندگی تعمیرات یخچال ساید

تعمیر یخچال در اوین - نمایندگی تعمیرات یخچال ساید - خدمت 724

تعمیر یخچال در اوین ، تعمیر یخچال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار «خدمت 724» در محل عیب یابی و رفع مشکل میگردد. توجه داشته باشید که تعمیرات انواع یخچال فریزر در khedmat724 بدون خروج دستگاه از منزل انجام میشود و تنها در صورتیکه قطعه ای معیوب به مانند یخساز یا برد الکترونیکی، نیاز به تعمیر داشته باشد از دستگاه شما باز میشود و جهت تعمیر و رفع مشکل توسط تعمیرکار «خدمت 724» به کارگاه مجهز این مجموعه تحویل داشته میشود و حتی الامکان در همان روز یخچال فریزر معیوب شما بعد از تعمیر، صحیح و سالم تحویل شما داده میشود.

تعمیرات یخچال تخصص میخواهد و با استفاده از تعمیرگاه های غیر مجاز ضرر مالی و جبران ناپذیر یه دستگاه شما وارد میشود.

فرقی نمیکند که یخچال شما چه برندی داشته باشد، در «خدمت 724» انواع تعمیرات یخچال برندهای مختلف همراه با قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی انجام میگردد.

بیشترین مشکلاتی که در زمینه تعمیرات یخچال‌ به «خدمت 724» مراجعه شده است:

  • یخچال در زمان روشن و خاموش شدن به شدت می‌لرزد
  • فضای داخلی یخچال یخ می‌زند
  • درجه یخچال خراب شده و عدد درستی نمایش نمی‌دهد
  • فریزر و فضای داخلی یخچال برفک می‌زند
  • یخچال بیش از حد صدا می‌دهد
  • گاز یخچال خالی شده است
  • فریرز یخچال یخ نمی‌بندد
  • یخساز یخ بیرون نمی‌دهد
  • موتور یخچال روشن نمی‌شود
  • لاستیک یخچال فرسوده شده است
  • درب یخچال کامل بسته نمی‌شود

هزینه و قیمت انجام تعمیرات یخچال چقدر است؟

تعرفه و قیمت تعمیر یخچال به خدمت انجام شده روی دستگاه شما بستگی دارد. تعمیرکاران یخچال «خدمت 724» سعی دارند ایراد یخچال فریزر شما را با تعمیر قطعات برطرف کنند تا هزینه پرداختی شما کمتر شود. ولی درصورتیکه قطعه قابل تعمیر نباشد، باید قطعه تعویض شود. در این زمان قطعه اورجینال و با کیفیت توسط تعمیر کار یخچال فریزر تهیه و روی دستگاه، نصب می‌شود. در نتیجه بسته به اینکه چه خدماتی برای تعمیر یخچال شما ارائه می‌شود، قیمت تعمیرات متفاوت خواهد بود. در حالت کلی میانگین اجرت‌ها، در زمینه تعمیر یخچال و فریزر «خدمت 724» بین 60,000 تومان تا 1,600,000 تومان است.

هر کجای تهران بزرگ که باشید، مجموعه «خدمت 724» خدمات تعمیر یخچال را در محل یا منزل شما ارائه میدهد.

افتادگی درب یخچال

اگر درب یخچال به سختی باز و بسته شده و در هنگام باز شدن آن، درب از حالت طبیعی خود خارج می‌شود، یعنی درب دچار افتادگی شده است. یکی از عواملی که باعث خرابی و افتادگی درب یخچال می‌شود، سنگین بودن طبقات درب یخچال است. شکستگی یا خردگی واشر درب نیز، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار است. تعمیر درب یخچال باید توسط تعمیرکار یخچال که یک فرد با تجربه است، انجام شود. در غیر این صورت ممکن است خرابی آن بیشتر شود.

برفک زدن یخچال بدون برفک

شل بودن لاستیک درب یخچال، خرابی ترموستات و خرابی تایمر دیفراست از مهم‌ترین عوامل برفک زدن یخچال است. اگر مشکل ناشی از خرابی لاستیک درب باشد. می‌توانید به راحتی آن را تعویض کنید ولی خرابی ترموستات و تایمر دیفراست باید توسط سرویس کار یخچال برطرف شود.
یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند منجر به برفک زدن یخچال شود، نصب یخچال در محل نامناسب و گرم است. بهتر است یخچال را در محل خنک و مناسب نصب کنید تا نور خورشید مستقیم به آن نتابد.

بوی بد یخچال

قرار دادن غذاها بدون درب و فاسد شدن موادغذایی در یخچال از عمده دلایل بوی بد این دستگاه است. برای جلوگیری از این مشکل، باید یخچال فریزر را به طور مرتب تمیز کنید. همچنین اقداماتی مانند گذاشتن درب غذا قبل از قرار دادن ظرف در یخچال و گذاشتن بوگیرهای طبیعی مانند قهوه می‌تواند از به وجود آمدن بوی بد در یخچال، جلوگیری کند.

نشت آب از یخچال

یکی دیگر از مواردی که مشتریان برای تعمیر یخچال به «خدمت 724» مراجعه می‌کنند، مشکل نشت آب از یخچال است. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی مثل گرفتگی لوله تخلیه یخچال فریزر، وجود آشغال و موادغذایی در یخچال، ذوب نشدن برفک یخچال فریزر و دیفراست به وجود آید. برای حل این مشکل باید برای تعمیر ساید بای ساید یا یخچال خود با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

سرد نکردن آب سرد کن ساید بای ساید

اگر آبسرد کن یخچال یا ساید بای ساید به درستی عمل نمی‌کند، می‌توان دلیل آن را در تنظیم نبودن ترموستات دمایی پیدا کرد. تنظیم نبودن ترموستات می‌تواند هم بر دمای یخچال و هم بر دمای آبسردکن تاثیر بگذارد. مواردی چون خرابی برد دیسپنسر آبسردکن و نرسیدن برق به قطعه نیز می‌تواند باعث به وجود آمدن این مشکل باشد. برای حل این مشکل، لازم است از یک تکنسین یخچال کمک بگیرید.

تعمیر یخچال در محل

خوبه که بدونین ما همه نوع یخچالی رو در محل تعمیر میکنیم. یخچالا مدلهای مختلفی دارن مثله:

  • یخچال خانگی
  • یخچال فریزر
  • ساید بای ساید
  • صنعتی
  • صندوقی
  • ایستاده
  • یخساز و ..

خدمات تعمیر یخچال در محل شامل همه این موارد میشود. اگر شما هرکدوم از این نوع یخچال هارو دارین و یخچالتون به تعمیر نیاز داره ما آماده ایم که به سرعت و با کیفیت مشکلتون رو حل کنیم.

اگر دستگاه شما خراب است، همین حالا با خدمات تعمیر یخچال در منزل تماس حاصل نمایید تا از تعمیرات متمایز در تهران بهره مند شوید.

از مزیت های استفاده خدمات تعمیرات یخچال در محل به شرح زیر میباشد:

  • هنگامیکه تعمیر یخچال در محل یا منزل شما عزیزان انجام گردد دغدغه ای بابت جابه جایی دستگاه نخواهید داشت.
  • هزینه جابه جایی یخچال سنگین میباشد و با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال در منزل از این هزینه معاف میشوید.
  • یخچال یک دستگاه مصرفی و شخصی به شمار می آید و طبیعتا هنگام تعمیرات علاقه مند به حضور در کنار تکنسین میباشید که این امر تنها در “خدمات در محل” امکان پذیر میباشد.
  • از ابتدا تا انتها در جریان خدمات تعمیر یخچال خود قرار میگیرید.

سوالات متداول تعمیر یخچال در تهران

اگر نیاز به تعمیر یخچال در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر یخچال چقدر است ؟

هزینه تعمیر یخچال بر اساس قطعه معیوب و مورد تعمیر تعیین میگردد. برای مثال کمترین هزینه مربوط به هزینه تعویض سنسور محیط یخچال است که ۸۰هزار تومان میباشد و هزینه تعمیرات تا ۵۰۰هزار تومان بر حسب نوع خرابی متغیر میباشد.

چقدر طول میشکد تعمیرکار در محل مشتری حضور یابد ؟

به محض تماس شما در کمتر از ۲ ساعت همکاران متخصص ما به محل شما اعزام خواهند شد.نزدیک ترین تعمیرکار یخچال به محل شما برای تعمیرات اعزام خواهد شد و در کوتاهترین زمان مشکل یخچال را انجام خواهد داد. هدف ما حضور سریع تعمیرکار یخچال در محل شماست.

بستن
واتساپ